måndag 23 november 2009

23 november

23 november
Härlig dag ute idag ca 12 grader och solsken. Var och lämnade Melker på dagis idag, äntligen efter varit hemma en hel vecka. Gick med Elsa på babywushu, det är en variant av tai shi. Hon gör väll inga imponerande rörelser efter vad ledarna gör, utan springer mest omkring och busar. Men hon tycker det är toppen kul och ledarna är så goa med barnen. På eftermiddagen var jag ute och gick med Elsa i solen och sedan var vi i lekparken.
Idag när vi satt och åt så sa Melker helt plötsligt:
-Jag ska hitta mig en tjej......och gifta mig med......sen lämnar jag henne i kyrkan, och åker och jobbar.......=)

1 kommentar:

  1. Låter som ett härligt väder där borta! :) Hur går det med mandarin för dig? Det skulle vara skoj att läsa lite :)

    Hahaha - ska han gifta sig och lämna henne i kyrkan?! Så gör väl inte en gentleman?! ;) *fniss*

    Kommer ni hem allihopa över jul?!
    Hoppas att jag får se er då!! Ska tjoa till till Peter när ni är på väg hem nästa gång om objektivet.... ska bara se om jag har pengar nu när jag haft 3 karensdagar på 7 veckor. Suck :)

    Kram kram!!

    SvaraRadera