söndag 29 november 2009

30 november

30 november
Jag är glad, men får ångest på samma gång, var tog den tiden vägen, vet inte om det är slumpen men Elsa kissade för första gången på toaletten idag....
Ja, det är sant...
Jag var själv på toaletten och då började hon också ta av sig byxorna och var väldigt tydlig med vad hon ville göra, så det var ju bara och sätta henne där, och mycket riktigt kissade hon så det pårla också =)
Jag blev helt matt, men det är väll bara och börja sätta henne där i mellan åt nu också då.
min lilla snurpa som bara är ett år och nio månader, tiden går alldeles för fort....

2 kommentarer:

  1. De blir väldigt stora,för fort bara!! Tyra har oxå börjat med toalettbesök, men endast nr 2!! ;) imorogn kommer Peter hit på middag, blir skoj att få träffa honom!!

    SvaraRadera
  2. Vad duktig hon är! Men jag håller med - tiden går så fort!!

    Ser fram emot att träffa er när ni kommer hem! Vi får ses allihopa - du och jag. Och våra Petrar ;)

    Kramis!

    SvaraRadera