torsdag 5 november 2009

6 november

6 november
Återhämtat oss från maginfluensan, jag sanerade här igår. Så nu ska bacillerna hålla sig undan för ett tag hoppas jag. Peter hade först feber och var förkyld i förra veckan och nu åkte han på detta. Jag börjar också bli stressad av att han aldrig kommer iväg och jobbar efter alla sjukdomar, hoppas högen på skrivbordet inte är allt för hög när han åkte till jobbet imorses.
Precis kommit hem från en lång promenad med Elsa, solen skiner och det är ca 20 grader ute. jag gick i t-shirt och trekvartsbyxor. Solen skiner det är blå himmel och frisk höst luft.
Synd och klaga på att man befinner sig här just nu, livet är härligt!

2 kommentarer:

  1. Skönt att ni börjar må bättre! Å det låter inte helt fel med lite värme heller, här snöade det hela dagen igår!! Kram på er

    SvaraRadera
  2. Härligt! Njuuuut :)

    Jag hoppas att vi kan ses en liten sväng när ni åker hem över julen!

    Kramis!

    SvaraRadera